خرید و قیمت پچ حرارتی (استیکر لباس)

 

 

مدتیست که استیکر پارچه ای و پچ گلدوزی بخاطر معایبی (مثل ضخامت زیاد، محدودیت رنگ و طرح، محدودیت تعداد، نحوه‌ی دوخت، زمانبر بودن دوخت، لازم بودن چرخ خیاطی) از بازار کنار رفته و جای آن را پچ های حرارتی نازک گرفته که حتی میتونید چاپ سریع روی تیشرت تو خونه بزنید!

 

انواع پچ های گلدوزی ، پارچه ای و لیبل حرارتی​:

اگر خواستید پرینت روی لباس رو خودتون به راحتی در منزل انجام بدید میتونید لیبل پچ لباس رو از ما بخرید و به راحتی فقط با یک اتوی خانگی معمولی طرحتون رو روی هر لباسی پرس کنید. (کلیپ آموزش تصویری چاپ پچ روی لباس)

استیکر لباس بهترین گزینه برای چاپ لوگو روی تیشرت، پولوشرت، کاپشن، شلوار جین و حتی لباس کار هست، خیلی از مشتریان ما سفارش لوگو روی لباس کار میدادند که به صورت گلدوزی روی لباس میدوختیم ولی الان با این روش فقط تعدادی پچ سفارش میدن و خودشون میچسبونن روی لباسهای شرکتشون.

 

تنوع طرحهای پچ

اگه پچ های طراحی شده توسط گروه فلانی رو نپسندیدید، ایده و طرحی هم ندارید ولی نیاز به این پچ های خوشکل و متنوع دارید میتونید از سایتهایی مثل pinterest و vectorstock و … طرح مورد نظرتون رو جستجو کنید و دانلود کنید و بفرستید برای ما تا براتون چاپ و ارسال کنیم. حتی میتونید تیشرت آستین کوتاه ساده، تیشرت بی آستین بیسیک، هودی بدون چاپ یا بلوز دورس بدون طرح  سفارش بدید تا خودتون روی اونها پچتون رو چاپ کنید.

 پچ های طراحی شده توسط گروه فلانی

چسب زخم لباس

روتوش لباس با استیکر لباس بدون فتوشاپ ? اگه جایی از لباستون به جایی گیر کرده و پاره شده، رنگی روی لباستون ریخته، وایتکس روی لباستون لک انداخته یا حتی از طرح لباستون خوشتون نمیاد! میتونید پچ حرارتی لباس از ما بخرید و روی اون قسمت از لباستون بچسبونید و از اون لباستون دوباره به خوبی استفاده کنید.

هرجای دنیا که باشید ما حواسمون به لباستون هست و واستون ارسال میکنیم.

سوالات متداول برای پچ لیبلی:

 

عوامل موثر در قیمت استیکرهای پارچه ای چیست؟

  1. سایز طرح
  2. تعداد پچ
  3. آماده بودن طرح یا نیاز به طراحی/ویرایش داشتن طرح شما

 

آیا با شستشو پاک میشه؟

به دلیل استفاده از چسب آمریکایی و دستگاه با کیفیت ژاپنی، با شست و شوی لباس حاوی پچ ها هیچ رنگ پریدگی یا ترکی ایجاد نمیشه. (به شرطی که با فشار و حرارت مناسب اتو کرده باشید)

 

آیا چسبوندن پچ حرارتی سخته و به چه وسایلی نیاز دارم؟

خیر، بدون نیاز به دوختن یا وسیله‌ی دیگه ای فقط با یک اتوی معمولی و کاغذ نسوزی که ما براتون در پک پچ میفرستیم به راحتی میتونید هرجایی که خواستید بچسبونید. البته بهتر است که با پرس مخصوص چاپ کنید. کلیپ چسبوندن پچ روی تیشرت

برای چسبوندن نیاز به این وسایل هست: اتو یا پرس / کاغذ روغنی (موجود در بسته ای که واستون میفرستیم / پچ حرارتی / لباس یا محصولی که میخواهید پچ روی اون چسبیده شود

 

آیا میشه تو خونه خودمون پچ با طرح دلخواه چاپ کنیم؟

بله، به غیر از مدل طرحهای پچ آماده ای که داریم، شما هم میتونید نقاشی یا طراحی کنید و بفرستید تا با کیفیت عالی چاپ کنیم و براتون بفرستیم تا تو خونه خودتون هر جایی که خواستید چاپ کنید(با اوتو).

 

رو چه جنس پارچه هایی میشه پج چاپ زد؟

رو هر جنس پارچه ای که با حرارت اتو نسوزه میتونید بچسبونید مثل لی، نخ پنبه ای، پلیمر، کتان، جین، دورس، کیف و کفش. حتی رو جنسهای سختی مثل چوب و فلز هم به همین روش میتونید پچ رو چاپ کنید.

 

طرح هایی که میشه روی patch چاپ کرد محدودیت داره؟

هیچ محدودیتی در طرح و رنگ و سایز ندارید. با هر پسوندی بدید میتونیم چاپ کنیم اما برای چاپ بهتر و با کیفیت تر بهتره که فایلتون این شرایط رو داشته باشه:

  • اندازه‌ی طرح،  سایز واقعی‌ی که میخواین چاپ بشه باشه.
  • بهتره که طرحتونو در نرم افزاری با محیط برداری طراحی کنید و بفرستید (مثل ill , pdf , cdr ) ، در غیر این صورت طرحتون رو با پسوند png وترجیحا ترنسپرنت بفرستید.
  • رزلوشن ۳۰۰ dpi

چه سایزی میشه چاپ کرد؟

بدون هیچ محدودیتی ما میتونیم بچ با سایز یک سانتیمتر در یک سانتیمتر تا ۱متر در ۲ متر هم براتون چاپ کنیم.

 

قیمت پچ حرارتی چقدر است؟

اگه از طرحهای آمادمون سفارش بدین قیمت هر پچ از ۱۵ هزارتومن ، اگه پکیج ۱۰تایی سفارش بدید دونه ای ۱۰ هزارتومن و پکیج ۵۰ تایی دونه ای ۷ هزارتومن میشه.

اما اگه خودتون میخواین طرحتون رو بفرستید ما چاپ کنیم قیمت هر پچ بصورت تکی از ۲۵ هزار تومن شروع میشه به بالا، که میتونید در صفحه‌ی چاپ پچ حرارتی لیست قیمتها رو بر اساس سایز و تعداد پچ ببینید.

 

پچها قالب خاصی باید داشته باشه؟

پچ گل دوزی و پچ پارچه ای رو قبلا مجبور بودیم حتما دایره ای یا ۴ضلعی بزنیم اما با پیشرفت تکنولوژی و به کمک این سیستم چاپ ترنسفر (DTF) دیگه نیازی به کادر یا حاشیه برای پچ نیست و طرح شما رو بدون کادر و دور دوزی روی طلق مخصوص چاپ میکنیم.

 

آیا پچ ضد آب است؟

همه ی پچهای ما ضد آب و قابل شستشو میباشند و به هیچ عنوان قابل کندن یا پاره شدن از روی لباس نیستند.

 

این کار رو میشه به عنوان یک شغل ازش استفاده کرد؟

مدتی هست که این پچها به عنوان یه اکسسوری تینیجر پسند در پاساژها و بوتیکها با قیمت مناسبی به فروش میرسه، شما میتونید به عنوان یک شغل: بدون رابط به ما سفارش استیکر حرارتی لباس بدید، ما در هر تعداد و هر اندازه و طرحی که خواستید واستون چاپ و ارسال میکنیم و خودتون آنها رو با سود مناسبی بفروشید.

 

چطور میتونم پچحرارتی سفارش بدم؟

میتونید از بین طرح های آمادمون سفارش بدید یا اینکه طرح خودتون رو برامون   تلگرام  @folani   یا ایمیل shop@folani.ir کنید و در صفحه چاپ طرح شما روی پچ حرارتی تعداد و سایز پچتون رو انتخاب کنید و سفارشتونو ثبت کنید.

کیفیت و ظرافت نمونه کارهای چاپ پچ حرارتی که زدیم:

 

کلیپ کیفیت چاپ دی‌تی‌اف روی هودی های فلانی

از نزدیک فیلم گرفتیم تا کیفیت چاپ رو ببینید چطور به عمق تار و پودهای پارچه چسبیده.

نوشتهٔ بعدی
طراحی لوگو برای فروشگاه تاسیسات ساختمانی “اربابی”
نوشتهٔ پیشین
برَند، ترَند، چرَند …